Preview

Алматы қ. нан-тоқаш өнімдерінің нарығы

https://doi.org/10.46666/2021-2.2708-9991.18

Толық мәтін:

Аннотация

Мақсаты – "Алматынан" ЖШС өнімдерінің маңыздылығы мен позициясын айқындау және тұтынушылар арасында ниеттестікті арттыру бойынша ұсынымдар әзірлеу. Ол үшін "Алматынан" ЖШС нан-тоқаш өнімдерінің нарығы міндеті ретінде қарастырылды. Тұтыну-шының қанағаттануы тек кәсіпорынның нақты немесе жеке элементтеріне ғана емес, соны-мен қатар нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеудегі күрделі тұжырымдама, сондай-ақ адалдық бағдарламасы болып табылады және маркетингтік коммуникацияның нұсқаларының бірі ретінде қарастырылған. Тұтыну тауарлары нарығының ерекшелігі оны тұтынушылардың белгілі бір мақсатты топтары өздеріне тән қажеттіліктері, тілектері, талаптары, ұсыныстары бар көптеген сегменттерге бөлу. Әдістері

– талдау, синтездеу, топтау және салыстыру әдістері қолданылған. Нәтижелері – Алматы қ. нан-тоқаш өнімдерінің нарығы талданған; "Алматынан" ЖШС макро ортасының факторлары мен көрінісі, тұтынушылардың бейілділігінің жедел көрінісі көрсетілген, сатуды ынталандыруға, клиенттік базаны ұлғайтуға, ассортиментті кеңейтуге бағытталған қызмет көрсету стандарттарын жетілдіру бойынша ұсынымдар келтірілген. Қорытындылар – кез-келген компания өз қызметінде бірегей болады, нәтижесінде тұтынушыларды тарту процесі ерекше сипатқа ие, өйткені ол мақсатты аудиторияға, өнімдердің немесе қызметтердің сипаттамаларына және жылжуына, клиенттердің тілектерін, компанияның даму әлеуетін ескере отырып ұсыныстарға байланысты болмақ. Тұтынушылардың үнемі өзгеріп отыратын қалауын анықтау үшін нарықтық жағдайды үнемі бақылау қажет.

Автор туралы

А. М. Дуйсебаева
Нархоз университеті
Қазақстан

Дуйсебаева Айжан Матаевна – hD докторы; «Маркетинг және менеджмент» ҒБД-нің аға оқытушысы

050035 Жандосов көш., 55, Алматы қ.

 



Әдебиет тізімі

1. Котлер, Ф. Основы маркетинга / Ф.Котлер. – М.: Вильямс, 2019. – 752 c.

2. Хендерсон, Брюс Д. Продуктовый портфель/ Брюс Д. Хендерсон // Бостонская консалтинговая группа BCG Review. – М: Дайджест, 2018. – 54 с.

3. Шайхимов, А.K. Маркетинговая деятельность на предприятии / А.K. Шайхимов.– Алматы: Білім, 2016. – 360 с.

4. Ахаркова, А.Т. Маркетинговая деятельность на предприятии / А.Т. Ахаркова.Алматы: Бiлім, 2018. – 144 с.

5. Акимбекова, Г.У., Никитина Г.А. Приоритетные направления развития агропромышленного комплекса Казахстана / Г.У. Акимбекова, Г.А. Никитина // Проблемы агрорынка.2020.-N4.-С.3-23.

6. Дуйсебаева, А.М. Мукомольная промышленность Республики Казахстан / А.М. Дуйсебаева // Проблемы агрорынка.2020. - N 2.-С.195-201

7. Зкрьянов, Т.Д. Маркетинг на предприятиях / Т.Д. Зкрьянов.Алматы: Ғылым, 2019. – 244 с.

8. Kаргажанов, З.K. Маркетинг: как побеждать на рынке: учебник для вyзов / З.K. Kаргажанов.– Алматы: Ғылым, 2017.– 266 с.

9. Шайхимов, А.K. Маркетинговые исследования / А.K. Шайхимов.Алматы: Білім, 2018. – 205 с.

10. Отчетные данные ТОО «Алматынан» [Электронный ресурс].-2019г.-URL: http://almatynan.kz/ (дата обращения: 22.02.2021).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Дуйсебаева А.М. Алматы қ. нан-тоқаш өнімдерінің нарығы. Аграрлық нарық проблемалары. 2021;(2):147-151. https://doi.org/10.46666/2021-2.2708-9991.18

For citation:


Duisebayeva A.M. Bakery market in Almaty. Problems of AgriMarket. 2021;(2):147-151. (In Russ.) https://doi.org/10.46666/2021-2.2708-9991.18

Қараулар: 323


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)