Preview

АСТЫҚ ҚАБЫЛДАУ КӘСІПОРНЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН БАҒАЛАУ

https://doi.org/10.46666/2020.2708-9991.21

Толық мәтін:

Аннотация

Мақалада астық қабылдау кәсіпорнының маркетингтік қызметінің тиімділігіне талдау жүргізу кезінде мақсатты индикаторлар болып табылатын өзекті мәселелер қарастырылған. Өзінің пайдасы мен бәсекелестерге қарсы тұру мүмкіндігімен төлем қабілетті сұранысты қанағаттандыру үшін оның тиімділігін бағалау көрсеткіштері жүйеленген. Сатып алушыларды тарту және тауар нарығындағы позицияларды нығайту кезінде экономикалық бөлім қолдана алатын келесі жалпы көрсеткіштер анықталды - бұл нарықтық және бәсекеге қабілетті тиімділік, тұтынушылармен өзара әрекеттесу, нарыққа бәсекеге қабілетті өнімді жеткізуді қамтамасыз етумен байланысты маркетинг бөлімшесінің функцияларының толық жиынтығын орындау.маркетинг жүйесінің құралдары. Сандық және сапалық әдістерді біріктіретін кешенді тәсілді қолдану қажеттілігі дәлелденді. Дәнді дақылдарды қабылдау және сақтау кезінде қарқынды технологияларды қолдану нәтижелері ұсынылған. Маркетингтік іс-шараларды орындау үшін астық қорларын қалыптастыру бойынша кәсіпорынның құрылымдық бөлімшелерінің жауапкершілігін бөлу матрицасы жасалды. Астық қабылдау пункті мен астық қоймасының жұмысын қарқындатудың қорытынды критерийлері көрсетілген: табыстылық, рентабельділік, бәсекелестік тиімділік. Кәсіпорынның астық дақылдарын қабылдау, кептіру, сақтау және жөнелту жөніндегі маркетингтік стратегиясында туындайтын проблемалары: ұйымдастырушылық және функционалдық анықталған. Технологиялық процестің асимметриясының анықталған себептерін және жабдықтың жұмысындағы кемшіліктерді жою бойынша практикалық ұсыныстар жасалған.

Авторлар туралы

Н. А. Баранова
Челябі мемлекеттік университетінің Қостанай филиалы
Қазақстан


О. В. Мишулина
Челябі мемлекеттік университетінің Қостанай филиалы
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Камилов, М.К. Маркетинг на предприятиях АПК и проблемы его развития / М.К. Камилов, П.Д. Камилова, З.М. Камилова // Региональные проблемы преобразования экономики. - 2015. - №6(56). - С. 27-35.

2. Коваленко, Е.В. Оценка эффективности маркетинговой деятельности предприятий АПК / Е.В. Коваленко // Фундаментальные и прикладные научные исследования: актуальные вопросы, достижения и инновации: сборник статей победителей международной научно-практической конференции. - Пенза:Издательство «Наука и Просвещение», 2016.- С. 139-141.

3. Шогенов, Т.М. Повышение конкурентоспособности предприятий АПК региона на основе формирования интегрированных структур (на материалах Кабардино-Балкарской Республики): автореф. дис… канд. экон. наук / Т.М. Шогенов. - Нальчик: Кабардино-Балкарский государственный аграрный университет им. В.М. Кокова, 2017. - 23 с.

4. Батова, Т.Н. Маркетинговый потенциал предприятия: монография / Т.Н. Батова, В.А. Крылова.- М.: Издательский дом Академии Естествознания, 2016. - 234 с.

5. Мазаник, Д.А. К вопросу об оценке маркетинговой деятельности предприятия // Парадигма современной науки глазами молодых: Матер. ХIV междунар. науч.-практ. конф. посвящ. памяти основателей Костанайского филиала «ЧелГУ» Т.Ж. Атжанова и А.М. Роднова, 25-летию Конституции и Ассамблеи народов Казахстана.- Костанай: Костанайский филиал «ЧелГУ», 2020.-С.344-348.

6. Солдатова, А.В. Управление маркетинговой деятельностью предприятия с использованием методов экономического анализа: автореф. дис…канд. экон. наук/ А.В. Солдатова.- СПб.: Санкт-Петербургский государственный экономический университет, 2016.- 19 с.

7. Баранова, Н.А. Маркетинговая деятельность предприятия: организация и эффективность / Н.А. Баранова // 3i: intellect, idea, innovation -интеллект, идея, инновации. - 2016. - №2. - С. 122-130.

8. Баранова, Н.А. Аграрлық саладағы бәсекелестік қатынастар / Н.А. Баранова, О.В. Мишулина, С.Е. Сулейменова // Проблемы агрорынка. - 2019. - №4. - Б. 47-54.

9. Баранова, Н.А. Стратегический анализ в управлении предприятием сферы АПК / Н.А. Баранова, А.А. Абдикадирова // Проблемы агрорынка. - 2018. - №1. - С. 46-52.

10. Репина, Т.И. Пути повышения конкурентоспособности предприятия // Наука и бизнес: проблемы и перспективы развития предпринимательской деятельности: Матер. междунар. науч.-практ.конф.- Уфа: АЭТЕРНА, 2016. - С. 181-184.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Баранова Н.А., Мишулина О.В. АСТЫҚ ҚАБЫЛДАУ КӘСІПОРНЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК ҚЫЗМЕТІН БАҒАЛАУ. Аграрлық нарық проблемалары. 2020;(3):172-179. https://doi.org/10.46666/2020.2708-9991.21

For citation:


Baranova N.A., Mishulina O.V. EVALUATION OF MARKETING ACTIVITIES OF GRAIN RECEIVING ENTERPRISE. Problems of AgriMarket. 2020;(3):172-179. (In Russ.) https://doi.org/10.46666/2020.2708-9991.21

Қараулар: 427


ISSN 1817-728X (Print)
ISSN 2708-9991 (Online)